Megbántódottság - Feloldás - Teremtés

Augusztus 10-én megbántódtam és a Ji-Kinghez folyamodtam, hogy mi legyen ezek után. A Feloldódást kaptam mint problémám gyökerét, három változóval, hogy "robogjak lovammal segíteni", hogy "oldjam fel énem", s hogy "oldódjam el fent is és lent is". S eredményként Teremtővé válhatok, csak könnyen, lazán, szeretettel, önzetlenül és kitartóan...

Korábbról van már képem egyfajta feloldódásról, de ez az "Átkelés előtt" címkéhez tartozik. A megbántódásom okán azt gondoltam, hogy most itt kell abba hagyni ezt, ami van... Vissza az Egyhez, ahogy az első haikum szól... Utolsó lábnyom / a parti homokon, mit / a tenger felold. 

Folyton vissza-visszacsúszok egy korábbi - nem vagyok elég jó - létállapotba... Folyton megbántanak és én folyton védekezek... És ebből nekem elegem van... Feladom... Nem küzdök tovább... Feloldódni vágyom!!! Nincs is már semmi más vágyam... 




Aztán előszedtem a Feloldódás és a Teremtés kártyáját, amit magam rajzoltam...




"A jég felolvad"... A kulcs gondolata ennek a történetnek, azt gondolom... Halmazállapotváltás jön!!!

Igen az olvadó színes  jéggel festek folyót, mely eljut az ősóceánhoz lesz... Fagyos gleccserből mediterrán tengeröböl... 






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A CSAPDÁBA EJTETT FÉNY

A lábmosás - Nagycsütörtöki felismerés

Szellő - Fény - Fátyol - zen meditáció nyitott szemmel